lørdag den 10. maj 2014

PROM 2014

Prom var i går, hvilket er en meget stor ting i amerika. Det er noget som de fleste ser utrolig meget frem til. Hvis du er en pige kan du være heldig at blive spurgt til at være ens date. Hvis ikke kan du også gå alene. Jeg blev hentet kl. 16 af min date, og derefter kørte vi til en slags restaurant sammen med 16 andre par, hvor vi fik taget gruppe billeder. Efter det, omkring klokken 17, tog vi over på skolen, hvor vi skulle gå igennem gymnastiksalen og blive råbt op, og derefter gik vi til festsalen/auditorium, hvor vi endnu en gang gik og vores navne blev sagt. Derefter fik vi taget et gruppebillede med alle der kom til prom, hvilket er omkring 200 mennesker, så det fik vi taget udenfor, og efter det kørte vi til Shakespeares, hvor selve prom var. Da vi kom der var klokken omkring 20:30, og vi fik mad med det samme. Derefter fjernede de maden og en DJ kom, hvor der så var musik hele aftenen. Prom var delt op i to sektioner, prom og after prom. After prom er fra midnat til 5, hvor efter du så må tage hjem. Du er ikke tilladt at tage hjem i mellem det tidsrum. Til after prom blev et andet lokale åbnet, hvor der var "billetter" og vi kunne spille black jack, poker, roulette og alle disse "adult games" som de nu kalder dem. Derudover var der en photobooth, hvor jeg tilbragte en del tid… Der kom også snacks så som et chokoladefontaine, og nachos med smeltet ost, salsa, sour creme osv. Da klokken var 3:30, kom er en hypnotist, som hypnotiserede os. Jeg blev ikke, men nogle af mine venner gjorde, og det var så sjovt! 
Da det var færdigt var der kun en halv time tilbage af prom, og de fleste var utrolig trætte, så vi ventede egentlig bare på at komme hjem. Min date tog mig hjem igen, og så gik jeg direkte i seng :D 
Da klokken var omkring to, var der nogle af mine venner, som ikke deltog i prom, der satte fyrværkeri af for enden af restauranten… Til dem der ikke ved det er fyrværkeri MEGET ulovligt i Pennsylvania, men vi synes selvfølgelig at det var sjovt, og jeg går ikke ud fra at they were in trouble because of it. 

Billedet øverst er af mig og Brooke, hvor dette var hendes sidste prom nogensinde. Billederne nedenunder er mine værtsforældre og det sidste er Cassie og jeg. Cassie er i 10. klasse, og er ikke tilladt at gå til prom før næste år. Jeg havde en fantastisk aften, men samtidig også en smule trist, da det var en af de sidste gange, hvor hele 2014 klassen er samlet et sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar